HEJ!
Skitupdate från denna front, jag vet... Nu har jag faktist varit ledig ett tag så jag ska absolut inte skylla på jobb denna gång. Nej tvärtom, de senaste dagarna har jag varit hemma hos min Robert i eskilstuna. Men jag ska ta alt från början ;)
I lördasgs var jag ute med Matthe, som jag då inte hade träffat på.. tja, ett halvår? Hon har nämligen varit i USA på ett volontärarbete de senaste månaderna. Så det var suuuuuuuuuupermysigt att få se henne igen. Hon hade ju inte ens sett min lägenhet än, så hon fick komma hem till mig först. Vi hade ju huuuur mycket som helst att snacka om! Sen åt vi lite middag å drack lite öl... Sen blev det smink å hårfix. SEN drog vi ut ;) Vi kom ut rätt sent, så vi drog till PURE på dirren... Där festade vi loss å hade bara allmänt kul :) Vi snackade om att dra vidare efter det , men sket i det å drog hem till mig å åt pommes istället... Hahah.
Dan efter gick vi upp vid 11 tiden å åt världens brunch med bacon, ägg, stekt bröd, citronvatten (såklart ;)) å kaffe i mängder! Sen drog hon hem på eftermiddagen å jag var konstigt nog inte alls bakis. Då. Baksmällan kom ikapp lite mer mot kvällen å av nån anledning får jag mest bara en massa ångest dagen efter.. heheh.. Så jag låg hemma å tyckte synd om mig själv.. Tills Robert bad mig komma till eskilstuna. ERM, klockan var typ nio på kvällen jag var i stockholm å det var söndagkväll. No way tänkte jag, skitdyrt är det också. Men det struntade han i å kollade upp ett nattåg, som han även bjöd på. Asså han 'är ju verkligen bäst!
Så det är väl det jag gjort de senaste dagarna.. Hängt i E-tuna med min babe :)
Igår gick vi ut å gjorde en supersnygg snögubbe med morotsnäsa å hela köret:)
Sen i förmiddags tog jag snabbtåget in till stan igen för jobb!
Å nu sitter jag här :D Ikväll är jag bortbjuden på middag hos pappa å Marre då Marre son, Jakob fyller år! ska bli supermysigt :)
 

Kommentera

Publiceras ej
lampor