Hej!!!!
Sitter på bussen hem nu efter en helt underbar dag!
Först var det ju jobb mellan 11-16. Å då fick jag se höstkollektionen in real life. Så himla kul! Sjukt fin alltså:) jag ska ordna bilder på en del av kollektionen, så får ni komma in själva å se resten ;) det låter väl bra?;) hehehee....
Idag var ju cheferna från Norge på besök i butiken, sen har det annars varit en väldigt lugn dag,. Men som sagt, januari=fattig månad=lugna dagar. 
Men men! Jag å min chef som jag har jobbat med idag har haft det supermysigt ändå med massa kaffe å långa samtal! Så det finns absolut inget å klaga på :D
Idag fick jag även med mig världens finaste mössa oxå.. Asså jag är så sjukt glad över den. Lätt, den tänker jag ha hela mitt liv. Har lagt upp en bild på den förut... Men ni kan la få en till ;)
Vid 4-tiden drog jag vidare då rå. Kag var nämligen bjuden på middag hos min mormor, å vi pratar ju om allt min mormor å jag. Hon är min bästa vän i vått å torrt. Så det blev god middag å efterätt där, å så rullar man ju därifrån som vanligt haha..
Kort å gott - superdag! 
Nu ska jag hem å sova så trött som jag är :)
Kram på er!


Kommentera

Publiceras ej
lampor