Jag har gått in på min blogg nästan varje dag sen sist jag skrev... Sen har det tagit stopp. Varje. Jävla. Gång. 
Det är så sjukt hur en människa kan ha så jäkla mycket tankar i sitt lilla huvud, men har samtidigt ingenting att få ut. 
Tyvärr så är jag en sjukt självdestruktiv människa å letar efter Saker som.. Ja, rent ut sagt kan få mig att må dåligt. Fast jag inte ens behöver må dåligt. Samtidigt som jag kan vara världens lyckligaste människa, kan jag på en sekund bli världens olyckligaste. 
Det kan väl vara en av anledningarna till att jag inte alls har bloggat något. 
Jag tror att jag behöver blogga. Inte bara för att jag vill och för att jag tycker det är kul. Utan för att jag kanske kan behöva det... :) för att slippa fastna där jag alltid fastnar. För att vara glad, positiv å alltid se framåt!
Heheh de flesta tänker nog "vad är det här för jävla skit jag läser" men jag tror att der kan vara nyttigt, speciellt för mig. Att inte grotta ner sig i tråkigheter...
Det ska bli skärpning nu. Med allt! 
Å det säger jag inte bara för att... Säga det, utan jag säger der för att jag vill! 

Just nu sitter jag på tunnelbanan på väg mot jobbet. Hahah kanske det mest udda stället att få den här "kicken" men, varför inte lixom?? 
Ta hand om varandra å ta vara på dagen. Det ska jag iallafall göra :)
Vi hörs sen, kram!

Kommentera

Publiceras ej
lampor