HEJ!
Jag har sagt att jag ska blogga mer å allt. Det är ju för att jag verkligen vill, å för att jag... tja, behöver.
Men. På senaste tiden har jag haft så Sjuuuuukt mycket för mig! Vilket är både bra-och dåligt. Jag har ju haft mindre tid att deppa och oroa mig över saker som jag lätt gör. Men då har ju samtidigt bloggen fått lida :(
Jag måste lära mig att kompromisa (stavning??????)
Jag har så mycket att förbättra hos mig själv, å tar lixom e t t-s t e g-i t a g e t.
Sakta men säkert känner jag att jag blir starare å starkare på mina just nu - rätt ostadiga ben.
Men! Jag kämpar på! Det kommer jag altid göra :) Jag kämpar på för att bli en mer staidg människa i livet!
Nog om det.
Hur har erat nyår varit? Min blev riktigt skoj faktist! Var hemma hos Några kompisar med Robert å åt gott å drack ;) Sen innan tolv gick vi ut till en stor äng å kolla på alla fyrvarkerier å skålade :) Fast innan vi gick in igen så sköt en liten skitunge en jävla smällare på min fot :( Hahah blev fett lack....
Dagen efter blev det soffhäng å kebabpizza.. hahah.
Sen har jag bara jobbat! Jobbade igår, idag och imorgon, sen även nästa vecka ;)
 
Jag vet att jag har varit fett dålig på bildfronten btw.. Fast ändå är jag den som typ fotar mest... Men fotar ju med min iphone, så bilerna blir ju inte de allra bästa direkt. Men jag ska ändå ta mig i kragen å ändå ladda över alla bilder på datorn.
Ska även berätta om mitt nyårslöfte... spännande va? ;)
Vi hörs sen, puuuuuss
   

Kommentera

Publiceras ej
lampor