... Är något jag precis börjat med!
Är på dag 2  nu. 
För er som inte ver vad det innebär så är det inte mycket mer komplicerat än att du tvättar ditt hår bara med balsam! 
I början kanske håret känns bli lite smutsigare fortare, men med tiden så så vänjer sig håret å blir sällan smutsigt! Jag har ju väldigt tjockt å ja, spretigt hår i vanliga fall, då jag har väldigt mycket självfall, så denna metod ska göra håret väldigt mjukt, naturligt å ge fina lockar! Sen är det ju förstås ekonomiskt ;)
Jag duschar vanligtvist håret 2-3 gånger i veckan :)
Jag håller er uptaderade om hur mitt hår fungerar med denna metod å om det är något att rekommendera:) 
Jag är som sagt på dag 2 nu, å jag har märkt att mitt hår verkligen inte spretar lika mycket efter jag har lufttorkat håret å sedan borstat det! Så vi får de helt enkelt :D


Mitt hår i somras med fetaste utväxten;)

Kommentera

Publiceras ej
lampor