Juste. Hahah, det är precis det jag behövde idag. Jag har verkligen bestämt mig för att unna mig mer, istället för att deppa.
Tänk så här, man spenderar lika mycket tid på båda sakerna. Men blir samtidigt gladare av att unna sig själv. Så valet var konstigt nog väldigt svårt. Men nu har jag bestämt mig :)

Jag ver inte hur länge jag har haft denna navelpiercing jag har nu...  Kan ju säga så här, det är den man får när man tar själva hålet, å jag var 13-14 när jag tog det.. Jag fyller snart 21... Heheh.. (Jag har självklart haft andra däremellan) men nu tänkte jag iaf köpa en helt ny, bara för att jag kände för det!
Piercingen i näsan har jag alltid gillat att ha. Däremot har människor runt omkring inte uppskattat det. Men vafan?! det är min näsa! Å nu har jag ändå ett hål där som inte växt igen på flera år. Det måste väl betyda att det bör vara nått där istället ?;)
På det tar vi ett glas rött tycker jag! Det förtjänar jag! Det måste jag faktist säga att jag gör...



Kommentera

Publiceras ej
lampor