Hej på er :)
Sitter på jObbet nu å väntar på att bli avlöst! Ska nämligen träffa Elin på stan sedan! Vi ska fika å snacka massa skit! Jag har såååå mycket att berätta! Hehe det är en av anledningarna till att det inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden... Jag har fnulat väldigt mycket på framtiden kan man säga..
"Vad vill du bli när du blir stor?" Får jag höra en del... Å jag vill ju typ bli allt möjligt! Hahah men nu! Nu känns det rätt... Jag vet äntligen vilken riktning jag ska gå mot! Det kommer vara en lååååång väg.. Men jag känner att, om jag ska satsa, så ska jag satsa på något ordentligt. Något meningsfullt. Känns lite tidigt att gå ut med allt just nu. Håller på å researcha mycket just nu om viktiga saker. Så vill sitta på lite mer info innan jag öppnar mig för världen ;)
Men som sagt, min blogg handlar om mitt liv, så självklart kommer jag dela med mig här:)
Men nu känns det bra. Nu har jag tagit första steget, steget som jag tror nästan är svårast att ta.. Å det är ju att bestämma sig. Men det är taget, å nu är det bara att fortsätta! Ja, det blir ett riktigt äventyr:D 
Kram på er


Kommentera

Publiceras ej
lampor