Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Nu är det nästan 2 veckor sedan jag bloggade. Å jag tänker inte hålla på å be om ursäkt för det osv osv... Det var nämligen en ''bloggpaus''. 
Jag har varit så sjukt deppig den senaste tiden. Så det behövdes... Jag har inte gjort något speciellt faktist. Har varit ledig från jobbet rätt länge oxå, så har haft rätt mycket familjetid. Man märker verkligen hur mycket man saknar dem när man flyttat så långt hemifrån. Så det blev iallafall en ''terapivecka'' i gnesta ;) Mycket välbehövligt att få träffa hundar, hästar å katter! Å familjen förstås :D
Men nya tag nu! Hela denna vecka har det varit jobb på Oleana. Idag är jag ledig,så tar det lugnt. Sen kommer Robert hit snart. Imorgon blir det en kort arbetsdag, för ska nämligen till Gnesta imorn kväll :)
 
Lite roligheter har ju hänt den senste tiden. men jag tänkte ta det i ett enskilt inlägg om det är OK? så det inte blir så rörigt :)
Nytagen selfie i en sjuuuukt söt Oleanamössa!

Kommentera

Publiceras ej
lampor